چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

علیرضا قزوه در بازدید از غرفه نهاد در نمایشگاه کتاب عنوان کرد؛

نهاد یکی از مهمترین پایگاه های ادبی کشور است

عليرضا قزوه

علیرضا قزوه در حاشیه بازدید از غرفه نهاد در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با تقدیر از رویکرد جدید نهاد در حوزه شعر و ادب، نهاد کتابخانه های عمومی کشور را یکی از مهمترین پایگاه های ادبی کشور دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، علیرضا قزوه، شاعر و پیشکسوت حوزه فرهنگ و ادب کشور ضمن بازدید از غرفه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، گفت: در سال‌های گذشته نهاد را بیشتر با افتتاح و تجهیز کتابخانه ها می‌شناختیم و مسئولیت آن را منحصر به این اقدامات می‌دانستیم و انتظار و توقع کارهایی دیگر از این شبکه گسترده در سراسر کشور وجود نداشت. اما ورود جدی به صحنه ادبیات و فعالیت‌های گسترده در زمینه شعر، داستان و مقالات ادبی، اتفاقاتی بوده که طی این چند سال اخیر به خوبی در نهاد کتابخانه های عمومی کشور اتفاق افتاده، به گونه ای که امروز نهاد کتابخانه های عمومی کشور به یکی از مهمترین پایگاه های ادبی کشور تبدیل شده است.

وی افزود: بسیار مهم است که به ادبیات بپردازیم، چراکه کشور ما در ادبیات بالنده است و ادبیات میراث و فرهنگ کشور ما است. اینکه نهاد در این زمینه به خوبی ورود کرده به فال نیک گرفته می‌شود، به خصوص اینکه این کار را در استان ها با مربیان مطرح و مشارکت طیف جوان پیش می‌برد و در واقع در این عرصه در حال جوان پروری است. به نظر من کار خوب و مبارکی است که امیدوارم در سال‌های آینده ادامه پیدا کند.

گفتنی است غرفه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در ورودی ۱۷ شبستان، راهروی شماره ۵ واقع شده است.  

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 4 =