دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

رضا عبداللهی در بازدید از غرفه نهاد در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛

نهاد کتابخانه‌ها مهم‌ترین مرکز برای ایجاد شوق و انگیزه کتابخوانی است

رضا عبدالهی

رضا عبداللهی، شاعر و ترانه‌سرا در بازدید از غرفه نهاد نمایشگاه کتاب تهران با تأکید بر اهمیت فعالیت‌های نهاد، این پایگاه فرهنگی را مهم‌ترین مرکز برای ایجاد انگیزه کتابخوانی در جامعه عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، رضا عبداللهی، شاعر و ترانه‌سرا در بازدید از غرفه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، با اشاره به تلاش‌های کتابداران برای ارتقای سرانه مطالعه در جامعه، بیان داشت: به اعتقاد من وظیفه نهاد در حال حاضر ایجاد شوق و انگیزه برای کتابخوانی است و این مهم از طریق برگزاری نشست‌های ادبی، معرفی و رونمایی کتاب، کارگاه‌های آموزشی، انجمن‌ها و کانون‌های شعر، داستان، موسیقی و ... امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به لزوم برقراری ارتباط میان مخاطبان و اهالی اندیشه، یادآور شد: ایجاد ارتباط موثر میان علاقه‌مندان و متخصصان در هر حوزه مقدمه‌ای برای رشد و ارتقا بوده و اتخاذ هرگونه تدبیر در این خصوص ارزشمند است.

عبداللهی در پایان با تقدیر از تلاش‌های کتابداران در ترویج کتابخوانی، استمرار آن ها در این مسیر را عاملی موثر در رشد فرهنگ عمومی جامعه دانست.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
6 + 0 =