پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

محسن چینی فروشان در بازدید از غرفه نهاد در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران:

تحولات بزرگی در نهاد کتابخانه های عمومی کشور رقم خورده است

محسن چيني فروشان

محسن چینی فروشان، مدیرعامل انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی در بازدید از غرفه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اظهار داشت: افزایش تعداد کتابخانه های عمومی،‌ تجهیز کتابخانه ها به کتاب های روزآمد،‌ ایجاد بخش های مستقل کودک در کتابخانه ها و آموزش نیروی انسانی، از نقاط قوت نهاد در سال های اخیر بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، چینی فروشان، مدیرعامل انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی در بازدید از غرفه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اظهار داشت: به اعتقاد من در سال های اخیر حضور آقای مختارپور با تجربیات و تعاملات گسترده ای که داشتند،‌ تحولی در نهاد کتابخانه های عمومی کشور رقم زد. نهاد کتابخانه ها، نهادی مقدس و با سابقه است که متأسفانه برای مدتی راکد مانده بود اما طی سال های اخیر اتفاقات خوبی رخ داد. افزایش تعداد کتابخانه های عمومی،‌ تجهیز کتابخانه ها به کتاب های روزآمد،‌ ایجاد بخش های مستقل کودک در کتابخانه ها و آموزش نیروی انسانی، از نقاط قوت نهاد در این سال ها بوده است.

وی تصریح کرد: شاید نهاد زمانی چندان جریان ساز و برجسته نبود، اما در حال حاضر نمی توان بی تفاوت از کنار آن گذشت. این موضوع باعث دلگرمی است. ضمن قدردانی از جناب آقای مختارپور،‌ برای آقای رمضانی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم روند پیشرفت نهاد با قدرت ادامه یابد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 7 =