چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱

علی محمد مودب در بازدید از غرفه نهاد در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛

تنوع و تعدد فعالیت های فرهنگی از اقدامات خوب نهاد در سال های اخیر بوده است

علی محمد مودب

علی محمد مودب، مدیرعامل شهرستان ادب در بازدید از غرفه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اظهار داشت: تنوع و تعدد فعالیت‌های فرهنگی با هدف آشنا کردن مخاطب عام با کتاب، کتابخانه و کتابخوانی از اقدامات خوب نهاد در سال های اخیر بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، علی محمد مودب، مدیرعامل شهرستان ادب در بازدید از غرفه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اظهار داشت: تنوع و تعدد فعالیت های فرهنگی با هدف آشنا کردن مخاطب عام با کتاب، کتابخانه و کتابخوانی از اقدامات خوب نهاد در سال های اخیر بوده است. فعالیت های ترویجی همچون ساخت انیمیشن کتابدار و راه اندازی محافل ادبی، بسیار خلاقانه بود. امیدوارم این اقدامات روز به روز بیشتر و بهتر شود تا پیوند مخاطب ایرانی با کتاب و کتابخانه تقویت شده و روزی برسد که هر ایرانی، عضو یک کتابخانه عمومی باشد.

وی با آرزوی موفقیت برای نهاد کتابخانه های عمومی کشور و کتابداران این مجموعه در انجام فعالیت های ترویجی، افزایش فرهنگ مطالعه را موجب رشد فرهنگ عمومی در جامعه دانست.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 6 =