پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

عبدالجبار کاکایی در بازدید از غرفه نهاد در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛

نقش نهاد کتابخانه های عمومی کشور در زمینه ترویج کتابخوانی برجسته است

كاكايي

عبدالجبار کاکایی، شاعر و ترانه سرا در بازدید از غرفه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اظهار داشت: به اعتقاد من نقش نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال های اخیر به واسطه کارهای فرهنگی متنوعی که در کنار رسالت اصلی خود انجام داده، بسیار برجسته بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، عبدالجبار کاکایی، شاعر و ترانه سرا در بازدید از غرفه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اظهار داشت: به اعتقاد من نقش نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال های اخیر به واسطه کارهای فرهنگی متنوعی که در کنار رسالت اصلی خود انجام داده، بسیار برجسته بوده است. من به شخصه، پیش از این حافظه ای از نهاد کتابخانه ها نداشتم اما چند سالی است که در جریان اقدامات شایسته تقدیر این سازمان قرار دارم؛ این تفاوت و تمایز، نشان دهنده مدیریت خوب این مجموعه در سال های اخیر بوده و به نظر می رسد تصمیمات خوبی در این سال ها اتخاذ شده است.

وی ضمن تقدیر از نهاد کتابخانه های عمومی کشور و کتابداران پرتلاش این مجموعه، تصریح کرد: کشور ما کشوری با تنوع زبانی و فرهنگی است؛ بنابراین نیازسنجی برای رفع نیاز اطلاعاتی مردمان این سرزمین و ترویج بیش از پیش فرهنگ مطالعه امری ضروری است.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 0 =