شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

محمدمهدی عبداللهی، شاعر و پژوهشگر در بازدید از غرفه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران:

نهاد مهم ترین متولی ترویج کتابخوانی در کشور است

محمد مهدي عبداللهي

محمدمهدی عبداللهی، شاعر و پژوهشگر در بازدید از غرفه نهاد در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اظهار داشت: به اعتقاد من در سال های اخیر نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مهم ترین متولی ترویج کتابخوانی و افزایش فرهنگ مطالعه در کشور بوده است؛ ضروری است سایر نهادهای فرهنگی مرتبط نیز در این حوزه مشارکت فعال داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، محمدمهدی عبداللهی، شاعر و پژوهشگر در بازدید از غرفه نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، اظهار داشت: برخلاف تبلیغات گسترده در فضای رسانه ای کشور در مورد غذا و پوشاک، دکوراسیون منزل و ... متأسفانه در جامعه به نحو مطلوب به غذای روح انسان توجه نمی شود. همانطور که به سلامت خود اهمیت می دهیم و از مصرف غذاهای آلوده خودداری می کنیم، باید دقت کنیم غذای روح نیز پاک باشد؛ باید در انتخاب کتاب سالم و پرمحتوا وسواس بیشتری به خرج دهیم.

وی ادامه داد: به اعتقاد من در سال های اخیر نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مهم ترین متولی ترویج کتابخوانی و افزایش فرهنگ مطالعه در کشور بوده است؛ ضروری است سایر نهادهای فرهنگی مرتبط نیز در این حوزه مشارکت فعال داشته باشند تا ان شاءالله شاهد روزی باشیم که کتاب به عنوان یک محصول فرهنگی مهم و غذای اصلی روح انسان، در سبدکالای مصرفی هر خانوار ایرانی قرار داشته باشد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 1 =