شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در دیدار با کتابداران زاهدان مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیتها و قابلیتهای کتابداران در پیشرفت اهداف کتابخانه‌ها مؤثر است

شورای اداری زاهدان

مهدی جهان تاب مدیرکل کتابخانه های عممومی استان در دیدار با کتابداران شهرستان زاهدان گفت: اصل مطالبه‌گری و استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کتابداران و اعضای کتابخانه در پیشرفت اهداف کتابخانه مؤثر است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان سیستان و بلوچستان، مهدی جهان‌تاب مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در نشست صمیمانه با کتابداران شهرستان زاهدان با تأکید بر لزوم استفاده از  قابلیت‌های کتابداران و اعضا در گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه گفت: اصل مطالبه‌گری و استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کتابداران و اعضای کتابخانه در پیشرفت اهداف کتابخانه مؤثر است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این جلسه با اشاره به اهمیت بنیان خانواده گفت: کتابداران به واسطه تلفیق نقش مادرانه و کتابدار می‌توانند هم در خانواده و هم در جامعه اثرگذار باشد.

جهان‌تاب ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت استاد مطهری و تبریک روز معلم افزود: کتابداران با معرفی کتب جدید به مراجعین و هدایت آنها به سمت اهداف مطالعاتی نقش تربیتی هم دارند.

وی رمز موفقیت در انجام امور کتابخانه‌ای و فرهنگی را استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مراجعین و دیگر دستگاه‌ها عنوان کرد و گفت: اصل مطالبه‌گری و قدرت چانه‌زنی به کتابداران روحیه اعتماد به نفس می‌دهد، و در بهبود روند کارها و تسهیل امور مؤثر است.

استفاده از ظرفیتها و قابلیتهای کتابداران در پیشرفت اهداف کتابخانه‌ها مؤثر است

جواد محمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان زاهدان، نیز در این جلسه اجرای پیوست‌های رسانه‌ای فعالیت‌های فرهنگی را مورد تأکید قرار داد.

در این جلسه مقرر شد از ظرفیت سینما و برنامه‌های مفرح به صورت هفتگی و با تعامل مسئولین مربوطه برای ارتقاء روحیه کتابداران استفاده شود.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 10 =