یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴

با حضور نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر»؛

گردهمایی نویسندگان راوری برگزار شد

گردهمایی نویسندگان

گردهمایی نویسندگان راوری با حضور احمد یوسف زاده، نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان، گردهمایی نویسندگان راوری با حضور احمد یوسف‌زاده، نویسنده و پژوهشگر؛ حجت الاسلام علی زمانی، امام جمعه راور؛ ایمان پژوهش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ محمد کاربخش، نویسنده و مدیرمسئول انتشارات مهرتا؛ اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از نویسندگان و فرهیختگان شهرستان در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

حجت‌الاسلام زمانی با دعوت همگان به مطالعه و کتاب‌خوانی گفت: زمینه رشد جامعه را در ابعاد مختلف باید با اقدامات مؤثر و سازنده، فراهم کرد.

در ادامه یوسف‌زاده به بیان خاطراتی از دوران اسارت در زندان‌های مخوف عراق و چگونگی تألیف کتاب «آن بیست و سه نفر» پرداخت.

وی مطالعه هدفمند و مستمر را به‌عنوان اولین گام برای موفقیت در نویسندگی برشمرد و از اقدامات صورت‌گرفته در مسیر چاپ آثار نوقلمان قدردانی کرد.

کاربخش، نویسنده و مدیرمسئول انتشارات مهرتا در این گردهمایی ضمن اعلام حمایت از نویسندگان راوری گفت: با همکاری مدیران اداره کتابخانه های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرایطی فراهم آورده‌ایم که نسل جدیدی از نویسندگان را تربیت کنیم.

وی همچنین با اشاره به موفقیت‌های نوجوانان و جوانان راوری در این عرصه، اظهار امیدواری کرد با این اقدام، زمینه رشد و اعتلای فرهنگی جامعه بیش از پیش فراهم آید.

در این مراسم ضمن رونمایی از چند کتاب، با اهدای لوح سپاس و تندیس از نویسندگان قدردانی و در حاشیه این مراسم، کارگاه آموزش نویسندگی ویژه نوجوانان و جوانان برگزار شد.

گردهمایی نویسندگان راوری برگزار شد

گردهمایی نویسندگان راوری برگزار شد

گردهمایی نویسندگان راوری برگزار شد

گردهمایی نویسندگان راوری برگزار شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 1 =