پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

در دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قم با نماینده مجلس مطرح شد؛

از تأکید بر تصویب اصلاح قانون تأسیس نهاد تا راهکارهای ایجاد کتابخانه عمومی در پردیسان

دیدار مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم با محمدمنان رئیسی، نماینده مردم شریف استان قم در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی

در دیدار مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم با محمدمنان رئیسی، نماینده مردم شریف استان قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر ظرفیت های موجود در پردیسان جهت ایجاد کتابخانه عمومی تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، مهدی توکلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قم با محمدمنان رئیسی نماینده مردم شریف استان قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

مهدی توکلیان، در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های کتابخانه های عمومی با اشاره به مصوبات جلسه اخیر انجمن کتابخانه های عمومی استان، یکی از راهکارهای مهم ایجاد کتابخانه عمومی در پردیسان را استفاده از ظرفیت مراکز آموزش عالی در این منطقه دانست. 

راه اندازی کتابخانه سیار نیز دیگر راهکار مطرح شده جهت ارائه خدمات به مجتمع های مسکونی و محله های مختلف پردیسان و روستاهای فاقدکتابخانه استان در این دیدار بود که مورد استقبال نماینده مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

در این دیدار همچنین رئیسی ضمن تأکید بر اهمیت ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان و افزایش سرانه کتابخانه های عمومی، بر حمایت و پیگیری تصویب طرح اصلاح قانون تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور به عنوان یکی از اولویت های مهم فرهنگی کشور تأکید کرد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 16 =