شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

در سفر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی؛

مشکلات کتابخانه عمومی محمد جمعه اسدآباد شهر نیم‌بلوک بررسی شد

نیمبلوک

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی با هدف بررسی و رفع مشکلات کتابخانه عمومی به شهر نیم بلوک سفر و از کتابخانه عمومی محمد جمعه اسدآباد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی، محمود حاجی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی با هدف بررسی و رفع مشکلات کتابخانه عمومی به شهر نیم‌بلوک سفر و از کتابخانه عمومی محمد جمعه اسدآباد بازدید کرد.

محمود حاجی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی در این بازدید گفت: شاداب سازی فضای کتابخانه های عمومی به خصوص بخش های کودک یکی از برنامه های اصلی اداره کل استان است و می بایست علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی از فضای آرامش بخش و دلنشینی برخوردار باشند.

وی گفت: کتابخانه های عمومی یکی از مهمترین پایگاه های فرهنگی-اجتماعی فعال در سطح شهرها و روستاها است که در راستای ارتقای آگاهی آحاد افراد جامعه و متناسب با دانش بومی و نیاز مردمان منطقه فعالیت ها و خدمات متنوعی ارائه می دهد.

رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی استان گفت: برگزاری گارگاه های آموزشی در جهت توانمندسازی و تحقق شعار سال، که رشد تولید است، یکی از اقدامات محوری سال ۱۴۰۳ کتابخانه های عمومی است.

گفتنی است، در پایان بازدید، مسائل و مشکلات موجود در کتابخانه شهر نیم‌بلوک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد با توجه به قدیمی بودن فضای موجود، با مساعدت مالی مدیرکل استان عملیات شاداب سازی کتابخانه تسریع شود.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 9 =