شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷

در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی؛

نشست «جهاد تبیین و ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی» در کتابخانه پیامبر اعظم(ص) بهبهان برگزار شد

نشست ترویج جهاد تبیین در بهبهان

نشست «جهاد تبیین و ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی» در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، جهاد تبیین و سبک زندگی ایرانی- اسلامی در کتابخانه عمومی پیامبراعظم(ص) شهرستان بهبهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان، نشست «جهاد تبیین و ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی» در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی، جهاد تبیین و سبک زندگی ایرانی- اسلامی در کتابخانه عمومی پیامبر اعظم(ص) شهرستان بهبهان برگزار شد.

در این نشست مرضیه آهی، مشاور مرکز بهداشت شهرستان بهبهان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص «جهاد تبیین و ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی» بیان کرد: سبک زندگی ایرانی-اسلامی ما فرهنگی غنی است که باید به آن توجه کنیم و به این اصالت اسلامی و ایرانی خودمان افتخار کرده و آن را حفظ کنیم که عوامل بسیاری از جمله رسانه برآن تأثیر می گذارد.

وی در ادامه گفت: در این حوزه، معضل اصلی آموزش و نوع تربیت خانواده ها است که همکاری و هماهنگی خانواده ها و سایر نهادها را طلب می کند.

آهی تصریح کرد: اگر در خانواده، افراد درست تربیت نشوند، همچنین دولت هم شرایط را برای آموزش صحیح فراهم نکند، نمی توانیم به تمدن اسلامی برسیم؛ سبک زندگی همه اقشار جامعه در این زمینه دخیل است و بر همین اساس دولت و کل جهان اسلام باید برای رسیدن به سبک زندگی ایرانی- اسلامی تلاش کنند.

در پایان نشست به پرسش هایی در زمینه های اخلاقی، دینی و مذهبی پاسخ داده شد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 11 =