شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان در بازدید از موسسه خیریه بیماران خاص؛

نگاه خیرین، انسانی و اسلامی‌ترین نوع نگاه است که باید به تمامی عالم تعمیم پیدا کند

جلسه با خیرین
جلسه با خیرین

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان در بازدید از موسسه خیریه بیماران خاص، گفت: نوع نگاه خیرین، انسانی و اسلامی‌ترین نوع نگاه است که باید به تمامی عالم تعمیم پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان، فرشاد محمدی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان به همراه جمعی از همکاران ستادی از موسسه خیریه بیماران خاص بازدید کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان در جمع خیرین موسسه بیماران خاص اظهار داشت: انسان‌هایی که از لذت‌های دنیایی خود می‌گذرند تا دیگران به آرامش برسند، انسان‌های شریف و قابل احترامی هستند؛ نوع نگاه شما، انسانی و اسلامی‌ترین نوع نگاه است که باید به تمامی عالم تعمیم پیدا کند.

در ادامه این گفتگو، میترا قاسمی، مدیرعامل موسسه خیریه بیماران خاص بیان داشت: این موسسه از سال ۸۲ شروع به خدمت‌رسانی کرد و اکنون بیش از ۴۰۰۰ بیمار خاص در کل استان تحت پوشش این موسسه قرار دارند.

وی تصریح کرد: هدف از تاسیس این موسسه خیریه، ارائه خدمات به افراد مبتلا به بیماری‌های خاص از جمله سرطان، تلاسمی و بیماران ام اس است تا آلام هزینه‌های گزاف درمان و رفت و آمد بر دردهای ناشی از بیماریشان اضافه نشود. خوشبختانه با همراهی خیرین این امر محقق شده و بسیاری از بیماران در مکان‌هایی که اختصاص داده شده، اسکان می‌یابند و دغدغه رفت و آمد و هزینه های جانبی را ندارند.

احمد نگهی، دبیر انجمن ام اس هرمزگان و یکی از خیرین این موسسه عنوان کرد: یکی از انواع بیماری‌های خاص، بیماری ام اس است که بیماران در مدت تاسیس این موسسه از خدمات آموزشی، حمایتی و پشتیبانی برخوردار شدند و با استقرار آن‌ها در مهمانسراهای این موسسه و تامین غذا و دارو کمک بزرگی در جهت رفع مشکلات ناشی از بیماری شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت همایش‌های زیادی در جهت آشنایی افراد با بیماری خودشان برگزار شده و به دنبال این هستیم که با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان، کتابخانه‌ای فراهم کنیم تا زمانی که بیماران بستری هستند، از زمان خود بهترین بهره را برده و اوقات فراغت خود را با مطالعه مفید و اثربخش پر کنند.

در پایان این نشست، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و هیئت همراه از فضاهای مختلف موسسه بازدید کردند و مقرر شد نسبت به اجرای برنامه‌های کتابخوانی در موسسه و همراه‌سرای بیماران، برنامه‌ریزی و اقدام شود.

نگاه خیرین، انسانی و اسلامی‌ترین نوع نگاه است که باید به تمامی عالم تعمیم پیدا کند

نگاه خیرین، انسانی و اسلامی‌ترین نوع نگاه است که باید به تمامی عالم تعمیم پیدا کند

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 1 =