شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹

در دیدار مدیران‌کل کتابخانه‌های عمومی و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان مطرح شد؛

به دنبال تعامل با تمامی دستگاه‌ها برای گسترش فرهنگ مطالعه هستیم

دیدار مدیران کل کتابخانه عمومی و حفظ آثار

محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در راستای توسعه همکاری‌ها با سردار عباس مطهری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان، در راستای توسعه همکاری‌ها، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان و سردار عباس مطهری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به دنبال تعامل با تمامی دستگاه‌ها برای گسترش فرهنگ مطالعه هستیم

در این دیدار محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، ضمن خوش‌آمد گویی به سردار مطهری و هیئت همراه، گفت: مجموعه کتابخانه‌ها عهده‌دار رسالت بسیار سنگینی هستند؛ بر این اساس ما به دنبال تعامل با تمامی دستگاه‌ها برای گسترش فرهنگ مطالعه هستیم.

طاهریان با اظهار امیدواری نسبت به تعامل دو مجموعه اداره کل کتابخانه‌های عمومی و اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس از آمادگی مجموعه کتابخانه‌ها برای برگزاری برنامه‌های مشترک با رویکرد دفاع مقدس خبر داد.

به دنبال تعامل با تمامی دستگاه‌ها برای گسترش فرهنگ مطالعه هستیم

سردار عباس مطهری، مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس نیز در این دیدار جایگاه کتابخانه‌های عمومی را در پر کردن خلأهای موجود در حوزه فرهنگی به ویژه کتاب و کتاب‌خوانی بااهمیت دانست و با بیان اینکه کتاب با اقدامات ارزشمند نهاد کتابخانه‌ها از غربت رهایی یافته، از همکاران مجموعه کتابخانه‌های عمومی قدردانی کرد.

مطهری ضمن تقدیر از تلاش‌ها و دغدغه‌های مجموعه کتابخانه‌ها در راستای حفظ و نگهداری و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: برای ارج نهادن به ایثار و شهادت و از خودگذشتگی و فداکاری شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی باید تمام تلاش و کوشش خود را به کار بگیریم.

به دنبال تعامل با تمامی دستگاه‌ها برای گسترش فرهنگ مطالعه هستیم

تولید کتاب کودک و نوجوان با موضوع دفاع مقدس و مقاومت، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی با مشارکت دستگاه‌ها در مناسبت‌های دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه و فروش کتب دفاع مقدس استانی، برگزاری جلسات معرفی و نقد کتب دفاع مقدس، قصه‌گویی و معرفی کتب دفاع مقدس ویژه نونهالان، اطلاع‌رسانی فراخوان شعر و داستان دفاع مقدس برای تمامی اعضای کتابخانه‌ها، ثبت برنامه‌های دفاع مقدس در سامانه سادم، آماده‌سازی و تولید کتاب‌های صوتی دفاع مقدس استان از دیگر مباحث مطرح‌شده در این نشست بود.

گفتنی است، در پایان این دیدار سردار عباس مطهری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اهدای لوح تقدیر از وی تجلیل کرد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 1 =