دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷

معاون عمرانی استاندار اردبیل؛

پروژه سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی اردبیل به زودی افتتاح می‌شود

افتتاح سالن آمفی تئاتر

معاون عمرانی استانداری اردبیل از افتتاح سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی اردبیل در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، سید کمال الدین میرجعفریان، معاون عمرانی استاندار اردبیل در بازدید از پروژه سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی اردبیل از افتتاح این پروژه در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: طی چندین مرحله اعتبارات مورد نیاز این پروژه فرهنگی به همت استانداری اردبیل تخصیص داده شده و مراحل نهایی تکمیل آن با سرعت در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل نوسازی مدارس استان به عنوان متولی اجرای سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی تعیین شده است، افزود: از تمام ظرفیت‌ها در تهیه بهترین مواد و مصالح برای ساخت این پروژه استفاده شده و این سالن با ظرفیت ۳۱۰ نفر یکی از پیشرفته‌ترین سالن‌های اجتماعات استان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مراحل نهایی این مجموعه فرهنگی در حال انجام است و در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری آن خواهیم بود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان نیز در این بازدید گفت: سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی از سال ۱۳۸۷ به صورت راکد و نیمه کاره مانده بود و اعتبارات ناچیز در طول سالیان متمادی موجب شده بود این پروژه فرهنگی رشد قابل ملاحظه‌ای نداشته باشد. با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته از سال ۱۴۰۰ و جذب اعتبارات مناسب طی سه سال گذشته بحمدالله شاهد تکمیل این پروژه هستیم و هزینه کرد اعتبارات توسط سازمان نوسازی مدارس استان به عنوان پیمانکار این مجموعه صورت گرفته است.

پروژه سالن آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی اردبیل به زودی افتتاح می‌شود

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 3 =