چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت مجازات‌های جایگزین حبس برای توسعه کتاب و کتابخوانی

دیدار با رئیس دادگستری

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین بر ضرورت استفاده از ظرفیت احکام جایگزین حبس توسط قضات مطابق با ماده ۷۹ قانون مجازات اسلامی در راستای توسعه و تجهیز کتابخانه‌های عمومی و ارتقای مطالعه مفید تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین علی مصطفوی نیا، رئیس کل دادگستری قزوین در رابطه با راهکارهای افزایش تعامل و همکاری کتابخانه‌ها با دستگاه قضا صحبت و تبادل نظر کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این دیدار گفت: امیدواریم در سال جاری با انجام هماهنگی‌های لازم، آمار مجازات‌های جایگزین حبس افزایش یابد و با کمک قضات محترم و نیز صنایع استان از این دو ظرفیت بسیار ارزشمند در جهت توسعه و تجهیز کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهایت استفاده را به کار گیریم.

وی خاطرنشان کرد: حمایت و همدلی مسئولان عالی رتبه استان می‌تواند ما را در انجام هرچه بهتر خدمات و فعالیت‌ها یاری دهد که در این زمینه دستگاه قضا نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین در پایان گفت: با توجه به اینکه کتابخانه‌هایی در زندان‌ها وجود دارد که با همکاری اداره کل کتابخانه‌ها اداره و به صورت مستمر برنامه‌هایی فرهنگی در این کتابخانه‌ها برگزار می شود، امیدواریم گام‌هایی بلند در مسیر ارتقای فرهنگ و کاهش آسیب‌های اجتماعی برداریم.

حجت الاسلام و المسلمین علی مصطفوی نیا، رئیس کل دادگستری استان قزوین نیز در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی بر لزوم حمایت از کتابخانه های عمومی تاکید کرد.

مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری قزوین

فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه های قزوین

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 6 =