سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴

با صدور پیامی انجام شد؛

دعوت شهردار دستجرد از عموم شهروندان برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

حسین طالعی شهردار دستجرد قم

حسین طالعی، شهردار دستجرد در پیامی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، این جشنواره را فرصتی برای آشتی مجدد با کتاب دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، حسین طالعی، شهردار دستجرد در پیامی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، این جشنواره را فرصتی برای آشتی مجدد با کتاب دانست. متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

گسترش استفاده از فضای مجازی و رغبت جوانان به این فضا باعث کمرنگ شدن فرهنگ کتابخوانی در جامعه شده است و تلاش جمعی لازم است که دوباره کتاب و کتابخوانی را به دل خانواده‌های ایرانی برگردانیم؛ در این رابطه برگزاری برنامه ها و مسابقات با موضوع کتاب و کتابخوانی می‌تواند جرقه‌ای باشد برای اینکه مردم شریف ایران یک گام به سمت کتاب بردارند؛  جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت بسیار مغتنمی برای آشتی مجدد با مطالعه و کتاب است.

به رسم چند سال اخیر، امسال هم با هدف آشنایی با سیره ائمه معصومین(ع) و ترویج امر پسندیده کتابخوانی، یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در قالب های متنوع و برای سنین مختلف به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حال اجرا است.

اینجانب ضمن قدردانی از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و همچنین کتابخانه عمومی امام حسین علیه‌السلام شهر دستجرد، عموم مردم را به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت می کنم.

حسین طالعی
شهردار دستجرد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 2 =