جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴

با مشارکت خیرین انجام شد؛

اهدای بسته‌های فرهنگی، نوشت‌افزار و کتاب به کتابخانه‌های شهرستان پارس‌آباد

اهدای وسایل کمک اموزشی

با مشارکت خیرین، بیش از ۴۴ بسته فرهنگی به همراه ۵۰ نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، از ابتدای سال جاری خیرین در حوزه های مختلف به ویژه اهدای کتاب در راستای تأمین منابع و اهدای بسته های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان مشارکت گسترده ای داشتند.

شهریور ماه ۱۴۰۳ نیز یکی از هموطنان ایرانی مقیم کانادا به نام فراز شفقی ۵۰ نسخه کتاب کودک و نوجوان به ارزش ریالی بیش از ۸۰ میلیون با هدف از حمایت از کودکان مناطق محروم شهرستان پارس آباد اهدا کرد.

وی هدف از این اقدام خداپسندانه را کمک به کودکان مناطق محروم دانست و گفت: این اقدام فرهنگی را به یاد و نیت پدر هنرمندم عباس شفقی که از اساتید خوش نویس شهرستان ارومیه است، انجام دادم.

این جوان ساکن کانادا، که اصالتاً متولد شهرستان ارومیه است، اهدای کتاب را یک سرمایه گذاری فرهنگی دانست و گفت: فراگیر شدن این سنت حسنه در کتابخانه های عمومی می تواند زمینه حضور اقشار علاقه مند به کتاب و کتابخوانی را در کتابخانه های عمومی افزایش دهد.

در اقدامی دیگر نیز یک خیّر نیکوکار و نیک اندیش از استان تهران ۴۴ بسته فرهنگی و نوشت افزار به ارزش بیش از ۲۷۰ میلیون ریال، برای توزیع در بین کودکان نیازمند عضو کتابخانه عمومی شهرستان پارس آباد اهدا کرد.

وی که از ذکر نامش خودداری کرد، سال گذشته نیز همزمان با بازگشایی مدارس ۶۰ بسته نوشت افزار به کودکان نیازمند این شهرستان هدیه کرد.

اهدای بسته‌های فرهنگی، نوشت‌افزار و کتاب به کتابخانه‌های شهرستان پارس‌آباد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 6 =