سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳

فرماندار گراش؛

شش میلیارد ریال برای توسعه کتابخانه‌‎های شهرستان اختصاص یافته است

جلسه با فرماندار گراش

فرماندار گراش در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس از تخصیص ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات فرمانداری به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس، محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با حضور در فرمانداری گراش با محمود طاهرزاده، فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس در این جلسه گفت: کتابخانه آبشار اندیشه، یکی از بهترین و استانداردترین کتابخانه‌های ما در سطح استان است. این کتابخانه ظرفیت دارد میزبان رویدادهای فرهنگی بیشتری باشد.

فیروزی ماهیت جلسات انجمن کتابخانه‌های عمومی را فرهنگی و برنامه‌ساز توصیف کرد و گفت: نیاز است در جلسات انجمن از فعالیت‌های کتابخانه‌ها حمایت شود تا شاهد اجرای برنامه‌های وزین در کتابخانه‌های عمومی گراش باشیم.

وی در ادامه گفت: فداغ، از جمله روستاهایی است که با توجه به داشتن استعدادهای علمی فراوان، استحقاق داشتن کتابخانه را دارد و این امکان وجود دارد که در صورت وجود ساختمان مناسب، کتابخانه عمومی روستای فداغ ایجاد شود.

فرماندار شهرستان گراش نیز در این دیدار تصریح کرد: در سال گذشته یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال اعتبار از محل فرمانداری به کتابخانه اختصاص داده شد، امسال نیز مبلغ ۶ میلیارد ریال برای کتابخانه‌ها از محل اعتبارات فرمانداری اختصاص داده شده که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

محمود طاهرزاده، اضافه کرد: تأمین و تعمیر وسایل سرمایشی دو کتابخانه‌ی عمومی آبشار اندیشه و کتابخانه عظیمی ضروری است که امیدواریم برای حل آن قدمی برداشته شود.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 6 =