سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵

با هدف معرفی آثار هنرمندان؛

نمایشگاه «مشق مهر» در کتابخانه مرکزی خرم‌آباد افتتاح شد

نمایشگاه «مشق مهر» در کتابخانه مرکزی خرم‌آباد افتتاح شد

نمایشگاه سیاه مشق مهر با عنوان«مشق مهر» از آثار مهران جمشیدیان با حضور سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان و جمعی از مسئولان در کتابخانه مرکزی خرم‌آباد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان، با هدف معرفی هنرمندان متعهد و نمایش آثار ارزشمند ایشان، نمایشگاه سیاه مشق مهر با عنوان «مشق مهر» از آثار مهران جمشیدیان، با حضور حجت‌الاسلام علی اکبر سبزیان، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان؛ رضا نیازی، معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ ستار ولی‌نژاد، سرپرست انجمن هنرهای تجسمی استان و جمعی از هنرمندان در نگارخانه کتابخانه مرکزی خرم آباد افتتاح شد.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در این مراسم بر لزوم استفاده از ظرفیت هنرمندان در توسعه فرهنگی جامعه تاکید کرد و گفت: هنر در استان لرستان، ریشه‌ای کهن و غنی دارد و با وجود هنرمندان صاحب‌نام که از سرمایه‌های گرانبهای کشور محسوب می‌شوند، باید بستر حمایت از آن‌ها را فراهم کرد.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان افزود: حمایت از هنرمندان به عنوان قشر مؤثر در جامعه که در حوزه‌های مختلف اثرگذار هستند، از برنامه های کتابخانه های عمومی استان است.

نمایشگاه «مشق مهر» در کتابخانه مرکزی خرم‌آباد افتتاح شد

وی برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی را ضروری دانست و گفت: نمایشگاه به عنوان یک مبدأ برای پیگیری و مراجعه افراد با اهداف مختلف بوده و از سوی دیگر موجب شناساندن هنر ارزشمند هنرمندان استان خواهد بود.

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند همه روزه تا ۲۱ شهریورماه از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰ از این نمایشگاه واقع در خرم‌آباد، خیابان شهید نورخدا موسوی(شورا)، کتابخانه مرکزی بازدید کنند.

نمایشگاه «مشق مهر» در کتابخانه مرکزی خرم‌آباد افتتاح شد

گفتنی است، مهران جمشیدیان، خوشنویس برجسته کشور، متولد ۱۳۳۶ در خرم‌آباد بوده که دارای موفقیت‌های ارزشمندی در سطوح ملی و استانی از جمله کسب عنوان یکی از خوشنویسان برتر در جهان اسلام است. پیش از این نمایشگاه آثار ایشان در چندین شهر کشور و همچنین برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس برگزار شده است.

نمایشگاه «مشق مهر» در کتابخانه مرکزی خرم‌آباد افتتاح شد

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 0 =