سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸

با همکاری کتابخانه مرکزی قم و اداره آموزش و پرورش ناحیه سه استان؛

کارگاه آموزشی «من معلم نابغه‌ها» برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی «من معلم نابغه‌ها» قم

با همکاری کتابخانه مرکزی قم و اداره آموزش و پرورش ناحیه سه استان، کارگاه آموزشی «من معلم نابغه‌ها» با هدف شکوفایی و ارتقای خلاقیت و نبوغ دانش آموزان با ویژگی­‌های شخصیتی متفاوت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، با همکاری کتابخانه مرکزی قم و اداره آموزش و پرورش ناحیه سه استان، کارگاه آموزشی «من معلم نابغه‌ها» با هدف شکوفایی و ارتقای خلاقیت و نبوغ دانش آموزان با ویژگی­ های شخصیتی متفاوت ویژه معلمان و مربیان برگزار می‌شود.

این دوره با آموزش روش‌ها و راهکارهای تدریس متفاوت، جذاب و لذت‌بخش برای دانش‌آموزان و آگاه‌سازی آنان از روش‌های نوین آموزش همراه خواهد بود. مدرس این کارگاه آموزشی، میثم زمانی، برگزیده رویداد کشوری «مربی شو» و نویسنده کتاب «بیا خلاق شویم» خواهد بود.

این کارگاه آموزشی در روزهای شنبه و دوشنبه ۲۴ و ۲۶ شهریورماه، از ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ طی دو جلسه به میزبانی کتابخانه مرکزی قم برگزار خواهد شد. علاقمندان برای شرکت در این کارگاه می‌توانند تا ۲۲ شهریور ماه درخواست خود را به شناسه QomCentrallib۱۴۰۱@ در پیام‌رسان ایتا  ارسال کرده و ثبت نام خود را نهایی کنند.

گفتنی است، گواهی شرکت در این کارگاه آموزشی، از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان برای شرکت‌کنندگان صادر خواهد شد.

کارگاه آموزشی «من معلم نابغه‌ها» برگزار می‌شود

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 4 =