جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸

در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی؛

اعضای کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از شرکت تجیران بازدید کردند

بازدید از شرکت تجیران

اعضای کودک و نوجوان کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در راستای طرح تشویق به استفاده از کالای ایرانی، از شرکت تجیران سمنان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، بر اساس برنامه‌های کارگروه تخصصی فرهنگی و تبلیغات کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی، اعضای کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از نزدیک با شرکت تجیران، سازنده قطعات و مجموعه‌های خودرو آشنا شدند.

طاهره اعرابی، کارشناس امور فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، هدف از این بازدید را افزایش دانش و آگاهی مخاطبان نسبت به تولید داخلی، ایجاد بستر مناسب برای ایجاد ایده‌های خلاق و حمایت از تولید داخلی برای اعضای کتابخانه‌های عمومی دانست.

اعضای کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از شرکت تجیران بازدید کردند

اعرابی افزود: اعضای کتابخانه‌های عمومی استان ضمن آشنایی با انواع قطعات خودرو و همچنین سبک‌ کار کارکنان این شرکت، از دستگاه‌ها و نحوه فعالیت کارکنان بازدید و سؤالات خود را در زمینه محصولات داخلی مطرح کردند.

در ادامه‌ی این بازدید، مسئول بخش تولید شرکت تجیران توضیحاتی پیرامون بخش تولید ارائه و به سؤالات اعضا در این زمینه پاسخ داد.

مهدی شاهب، مسئول دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان نیز در این بازدید ضمن همراهی با اعضای کتابخانه از همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی استان قدردانی کرد و توضیحاتی در خصوص طرح بازدید و حمایت از تولید داخلی ارائه داد.

اعضای کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از شرکت تجیران بازدید کردند

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 9 =