دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

با محوریت سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی؛

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گلبهار برگزار شد

جلسه تجمیعی انجمن کتابخانه ها ی عمومی شهرستان گلبهار

جلسه تجمیعی انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گلبهار با محوریت سیزدهمین دوره جشنواره جشنواره رضوی با حضور اعضای حقیقی و حقوقی در فرمانداری شهرستان گلبهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی، جلسه تجمیعی انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گلبهار با محوریت سیزدهمین دوره جشنواره جشنواره رضوی با حضور اعضای حقیقی و حقوقی در فرمانداری شهرستان گلبهار برگزار شد.

در ابتدا علی خسروی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گلبهار ضمن تبریک ولادت حضرت رسول(ص) و آغاز هفته وحدت گفت: در هفته وحدت، میثاق ها تحکیم و پیمان ها استوار می شود. خون ها در هم می جوشد، دست ها و بازوها در کنار هم قرار می گیرد، چهره ها بر یکدیگر لبخند پیروزی و صفا می زند، قشرها همه متحد و امت، یکپارچه و منسجم است.

در ادامه حامد ملاامیری، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلبهار با اشاره به آغاز سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: بخشی از تاریخ صدر اسلام سیره علمی و تربیتی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و امامان معصوم علیهم السلام است. توجه به سیره آن ها برای هدایت اعتقادی، تربیتی و علمی مردم و رساندن آن به آیندگان امری ضروری است.

وی افزود: سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی با در نظر گرفتن بخش ویژه حضرت محمد(ص) در کتابخانه های عمومی شهرستان در حال برگزاری است.

ملاامیری در پایان به به ارائه گزارشی از برگزاری برنامه‌ها و فعالیت های متنوع فرهنگی ویژه ایام فراغت در کتابخانه‌های عمومی شهرستان پرداخت.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 6 =