جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱

به ریاست فرماندار؛

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان باروق برگزار شد

انجمن باروق

دومین جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان باروق با محوریت اهدای زمین برای ساخت کتابخانه به ریاست فرماندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان غربی، دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان باروق در سال جاری به ریاست صالح حسینی، فرماندار باروق و با حضور سایر اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان در فرمانداری باروق برگزار شد.

در ابتدا کاظم سبزی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان باروق گزارشی از وضعیت شاخص های عضویت، امانت کتاب و تعداد منابع کتابخانه و نیز فعالیت های شاخص فرهنگی انجام شده در طول سال ارائه کرد.

وی در ادامه با توضیح مختصری به معرفی شیوه نامه برگزاری جشنواره های کتابخوانی و ضرورت تشکیل مجمع خیرین کتابخانه ساز شهرستان پرداخت.

 در ادامه جلسه، صالح حسینی، فرماندار باروق به نقش نخبگان فرهنگی هر جامعه اشاره کرده و گفت: اگر بخواهیم کار فرهنگی انجام دهیم باید دلسوزان و نخبگان فرهنگی شهر دست به دست مسئولین و متولیان فرهنگی شهر دهند؛ چراکه امر فرهنگ سازی کاری نیست که در کوتاه مدت و به دست یک مسئول انجام شود و نیازمند همفکری و تعامل و همگرایی نخبگان فرهنگی شهرستان است.

حسینی افزود: راه اندازی انجمن خیرین فرهنگی می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات کتابخانه ها شود و گامی ارزشمند در جهت تحقق اهداف فرهنگی شهرستان باشد.

از مصوبات مهم این جلسه می توان به راه اندازی انجمن خیرین فرهنگی، اختصاص زمین برای احداث کتابخانه توسط دهیاری روستای گل سلیمان آباد و اختصاص زمین احداث کتابخانه توسط شهرداری باروق اشاره کرد.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 0 =