چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

با هدف تقویت منابع کتابخانه‌های عمومی؛

پویش اهدای کتاب‌های دفتر مدیران دستگاه‌های اجرایی به کتابخانه‌های عمومی استان لرستان اجرا می شود

اهدای کتاب لرستان

با هدف تقویت منابع کتابخانه‌های عمومی پویش «اهدای کتاب دفتر مدیران دستگاه های اجرایی» به کتابخانه‌های عمومی در استان لرستان اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی لرستان، در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تقویت منابع کتابخانه‌های استان، پویش اهدای کتاب‌های دفتر مدیران دستگاه‌های اجرایی با شعار «کتاب خواندنی هست، نه تزئینی» و همچنین «اهدای کتاب، اهدای آگاهی» در استان لرستان اجرا می‌شود. کتب اهدا شده در این پویش علاوه بر کتابخانه‌های عمومی در کتابخانه‌های سیار و مناطق کم‌برخوردار نیز استفاده خواهند شد.

در پویش «اهدای کتاب‌های دفتر مدیران دستگاه‌های اجرایی» پس از هماهنگی های لازم کتب موجود در دفتر مدیران به مرکز مبادله کتاب شهید رستمی منتقل می شود و بر اساس اعلام نیاز در میان کتابخانه‌های مختلف استان توزیع شده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.  

گفتنی است، پوستر این پویش در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان به ریاست ابوالطالب شفقت، استاندار لرستان رونمایی شد و در اولین گام، استاندار لرستان ضمن دعوت از مدیران دستگاه‌های اجرایی جهت پیوستن به پویش، کتاب‌های موجود در دفتر خود را به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا کرد.

پویش اهدای کتاب‌های دفتر مدیران دستگاه‌های اجرایی به کتابخانه‌های عمومی استان لرستان اجرا می شود

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 5 =