چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱

از سوی شرکت پترو پالایش کنگان صورت گرفت؛

اهدای بیش از ۸۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی کنگان

اهدای بیش از 800 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی کنگان

شرکت پتروپالایش کنگان بیش از ۸۰۰ جلد کتاب به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال در موضوعات مختلف به کتابخانه‌های عمومی شهرستان اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، شرکت پترو پالایش کنگان در اقدامی ارزشمند و با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی پس از نیازسنجی از کتابخانه‌های شهرستان، بیش از ۸۰۰ جلد کتاب به ارزش تقریبی ۴ میلیارد ریال در موضوعات مختلف به کتابخانه‌های عمومی کنگان اهدا کرد.

امینه پشتیبان‌نژاد، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کنگان در این خصوص اظهار داشت: با توجه با افزایش جمعیت شهرستان و به مثابه آن افزایش تعداد مراجعین به کتابخانه‌ها، لزوم تجهیز کتابخانه‌ها به منابع به روز بیش از پیش احساس می شود.

وی ضمن تشکر از مجموعه پتروپالایش کنگان در راستای این اقدام فرهنگی، افزود: یکی از مجراهای مهم در تامین منابع کتابخانه‌ها "طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی" است. دستگاه‌ها، سازمان‌ها، گروه‌های مردم نهاد و خیران می‌توانند با خرید یا اهدای کتاب‌های خوانده شده خود به غنی‌سازی منابع مجموعه کتابخانه‌های عمومی کمک کنند.

پشتیبان‌نژاد تصریح کرد: این منابع به زودی پس از استعلام و آماده سازی، برای استفاده عموم وارد مخازن کتابخانه‌های شهرستان می‌شود.

احمد ظریف رئیس امور اداری شرکت پترو پالایش کنگان نیز عنوان کرد: این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی خود و با هدف سهیم کردن مردم در کسب معلومات و افزایش آگاهی، ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و تشویق و ترغیب افراد به عادت پسندیده کتابخوانی این کتاب‌ها را کتابخانه‌های عمومی شهرستان کنگان اهدا کرد.

لازم به ذکر است، شهرستان کنگان دارای ۵ باب کتابخانه عمومی با بیش از ۴ هزار عضو فعال و بالغ بر ۵۶ هزار نسخه کتاب در موضوعات مختلف است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 11 =