چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳

امام جمعه جم در دیدار با کتابداران مطرح کرد؛

حمایت از بکارگیری ظرفیت‌ها برای بهسازی کتابخانه‌های عمومی شهرستان جم

دیدار کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان با امام جمعه جدید جم

کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان جم با حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد، امام جمعه جدید جم دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، مسئولان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان جم با حضور در دفتر امام جمعه با حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی هاشمی‌نژاد، امام جمعه جدید این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.

امام جمعه جم در این نشست، ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار و با تشکر از تلاش‌های کتابداران در حوزه کتاب و کتابخوانی، اظهار داشت: جهت رفع نیازمندی‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان با استفاده از ظرفیت اعتبارات شهرستانی و جلب کمک صنایع نفت و گاز برای بهسازی فضای مطالعاتی و کتابخانه‌های عمومی تمام تلاش خود را انجام خواهم داد.

سیده طیبه مهدوی مرتضوی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جم نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی، امام جمعه پیشین جم و تبریک انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمی‌نژاد به عنوان امام جمعه جدید شهرستان، درخواست کرد نسبت به گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و سرانه مطالعه در بین خانواده‌ها از تریبون نماز جمعه، بیش از پیش اهتمام شود.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد کتابخانه‌های عمومی شهرستان و بیان مشکلات آن‌ها، به تشریح سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی پرداخت.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
9 + 5 =