چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲

به مناسبت روز جهانی کودک؛

آیین رونمایی از کتاب «آقا پروانه‌ای» برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب «آقا پروانه ای»

به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان هرمزگان و به مناسبت روز کودک و محیط زیست، آیین رونمایی از کتاب «آقا پروانه‌ای» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان، آیین رونمایی از کتاب «آقا پروانه‌ای»، با حضور زهرا پورحسن، نویسنده اثر؛ امیرحسین والا، نویسنده و مسئول انتشارات سومیتا و جمعی کارکنان ستادی و کودکان علاقمند در سالن همایش اداره کل کتابخانه های عمومی هرمزگان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، امیرحسین والا، مدیر مسئول انتشارات سومیتا با تبریک روز جهانی کودک و محیط زیست، اظهار داشت: آینده هر کشوری را کودکان و نوجوانان آن کشور می‌سازند و چقدر خوب است که روی اندیشه کودکان و نوجوانان کار شده باشد. بهترین معلم و راهنما برای کودکان، کتاب ها هستند که با زبان خود، راه درست زندگی را به کودکان آموزش می دهند.

آیین رونمایی از کتاب «آقا پروانه‌ای» برگزار شد

در ادامه این برنامه، زهرا پورحسن، نویسنده کتاب«آقا پروانه ای»، ضمن تبریک و خوش آمدگویی به کودکان بیان داشت: فعالیت ده ساله در شغل کتابداری من را علاقمند به نوشتن کرد و کار با کودک و قصه گویی برای آنها، باعث علاقمندی بیشتر در زمینه نوشتن برای کودکان شد و با عنایت خداوند و مشورت با اهالی قلم، اولین کتابم با عنوان «آقا پروانه ای» به چاپ رسید.

وی تصریح کرد: این کتاب برای کودکان چهار سال به بالا نوشته شده و موضوع آن، تقویت خودباوری در کودکان و دوستدار محیط زیست بودن است.

گفتنی است، کتاب«آقا پروانه ای» در تابستان ۱۴۰۳ توسط انتشارات سومیتا به چاپ رسیده است.    

آیین رونمایی از کتاب «آقا پروانه‌ای» برگزار شد

آیین رونمایی از کتاب «آقا پروانه‌ای» برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 6 =