جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۴

با محوریت سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی؛

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیشابور برگزار شد

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان نیشابور با حضور اعضای حقیقی و حقوقی

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیشابور با محوریت سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیشابور با محوریت سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و حضور اعضای حقیقی و حقوقی برگزار شد.

در این جلسه احمد شافعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی شهرستان نیشابور با اشاره به آغاز سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، تاکید کرد: با توجه به آمار دانش آموزان و دانشجویان شاغل به تحصیل در شهرستان نیشابور انتظار می‌رود از این ظرفیت به نحو احسن برای برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی استفاده شود.

وی افزود: همچنین می‌توان به واسطه تعامل و همکاری با شهرداری‌ها نسبت به تبلیغات محیطی و شهری با هدف اطلاع‌رسانی عمومی برگزاری این جشنواره اقدام کرد.

در ادامه محمدرضا مقدم پاشا، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیشابور به معرفی سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی پرداخت و گفت: این دوره از جشنواره طبق روال هر ساله در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی با در نظر گرفتن بخش ویژه حضرت محمد(ص) در حال برگزاری است.

وی افزود: جشنواره کتابخوانی رضوی این امکان را فراهم آورده تا همه گروه‌های سنی در رشته های مختلف اعم از پویش کتابخوانی، هنرهای تجسمی، دست سازه، داستان و شعر، هنرهای دیجیتال و مسابقه چهارگزینه ای شرکت کنند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
8 + 2 =