سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱

با حضور مشاور دبیرکل نهاد؛

مراسم معارفه سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان برگزار شد

مراسم معارفه سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان برگزار شد

مراسم معارفه امیر هلاکویی به‌عنوان سرپرست جدید اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان با حضور مشاور دبیرکل نهاد در سالن اجتماعات مجموعه خانه بیداری اسلامی اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان، مراسم معارفه سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان با حضور روح‌الله هاشمی‌ذاکر مشاور دبیرکل، اسماعیل شفاعی سرپرست معاونت اداری و مالی نهاد روز سه‌شنبه (سی و یکم فروردین ماه) در سالن اجتماعات مجموعه خانه بیداری اسلامی اصفهان برگزار شد

روح‌الله هاشمی‌ذاکر در این مراسم اظهار داشت: نامیده شدن سال حارى به نام سال «خواندن» در نهاد، اقتضا می‌کند که  تمامی همکاران در هر مقطعی ابتدا به وظایف خود عمل کنند تا بتوانیم عنوان نهاد را عنوانی فراگیر در عرصه‌های عمومی، ملی و بین‌المللی معرفی کنیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از بهروز صادقی مدیرکل سابق کتابخانه‌های عمومی اصفهان خاطرنشان کرد: دوره‌های مدیریتی گذراست و آنچه باقی می‌ماند نتیجه خدمات و فعالیت‌هاست.

هاشمی‌ذاکر انتخاب امیر هلاکویی به عنوان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی ا اصفهان را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با مساعدت و همکاری مسئولان این استان، اقدامات شایسته‌ای در این دوره صورت گیرد.  

وی در پایان با بیان اینکه تاکنون بنا به دلایلی امکان سفر دبیرکل نهاد به چند استان از جمله اصفهان مهیا نشده، افزود: در سال جاری ایشان قطعاً در استان اصفهان حاضر می‌شوند و با کتابداران دیدار خواهند کرد.

امیر هلاکویی سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان نیز در این مراسم ضمن تشکر از بهروز صادقی مدیرکل سابق این اداره کل، اظهار داشت: از حسن اعتماد مجموعه نهاد تشکر می‌کنم. بنده به این مسئولیت نگاه خدمتی دارم و امیدوارم با دعا و کمک همه شما عزیزان امانتدار و خدمتگزار خوبی نیز باشم.

بهروز صادقی مدیرکل سابق کتابخانه‌های عمومی اصفهان نیز در این جلسه ضمن تشکر از دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاونان، مشاوران و مدیران کل برای سرپرست جدید اداره کل کتابخانه‌‌های عمومی این استان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

گفتنی است امیر هلاکویی طی حکمی از سوی علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان سرپرست اداره کل  کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان منصوب شده است.