چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد؛

دومین جلسه کمیته برنامه‌‌ریزی جشنواره کتابخوانی رضوی

کهگیلویه- جشنواره رضوی

به منظور هماهنگی بیشتر جهت اجرای ششمین جشنواره بزرگ کتابخوانی رضوی و پیگیری اقدامات صورت گرفته، دومین جلسه کمیته برنامه‌ریزی این جشنواره در اداره کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، روز پنج شنبه (۶ خرداد) جلسه پیگیری فعالیت‌های انجام‌گرفته و نحوه اجرای آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور اعضای کمیته برگزاری ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد.  

در ابتدای این جلسه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به جایگاه با عظمت و برجسته امام رضا (ع) در بین مردم ایران، افتخار میزبانی از این امام رئوف را ارزشمند دانست و گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از برنامه‌های ارزشمند و مغتنم دهه کرامت و ایام میلاد امام رضا(ع) است، که می‌تواند کمک شایانی به حوزه کتاب و کتابخوانی باشد.

قربانی با تاکید بر پیگیری مستمر کمیته برگزاری ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی و اجرای مطلوب آن در سطح استان اظهار داشت: باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود و مشارکت ادارات و دستگاه‌های فرهنگی استان در جهت برگزاری این جشنواره به نحو احسن  تلاش کنیم.

در این جلسه اعضای کمیته برگزاری با بیان فعالیت‌های انجام شده از زمان ابلاغ آیین‌نامه جشنواره رضوی(ع) در حوزه‌های مربوطه، پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری مطلوب جشنواره ارائه و در ادامه درباره شیوه اطلاع رسانی و همچنین استفاده از ظرفیت و مشارکت ادارات و دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری بهینه و معرفی بهتر جشنواره بحث و تبادل نظر شد.  

استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی مبلغان دینی در ماه مبارک رمضان، برگزاری جلسه مشترک با روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان، خرید سامانه پیامکی برای ادارات شهرستان‌ها، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های خیرین استان در جهت تامین منابع لازم برای تبلیغات، هماهنگی جهت پخش تیز جشنواره رضوی در تلویزیون‌های شهری از مهمترین مصوبات این جلسه بود.