دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

با حضور چهره مطرح حوزه ادبیات کودک و نوجوان؛

محفل ادبی مجازی کودک و نوجوان کتابخانه عمومی سیار قاصدک رشت آغاز به کار کرد

محفل ادبی مجازی کودک در گیلان

محفل ادبی مجازی کودک و نوجوان کتابخانه عمومی سیار قاصدک رشت در دومین روز از گرامیداشت هفته کتاب با حضور بابک نیک طلب، شاعر مطرح کودک و نوجوان کشور در گیلان آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، همزمان با دومین روز از هفته کتاب و با حضور بابک نیک طلب، شاعر مطرح کودک و نوجوان کشور، محفل ادبی مجازی کودک و نوجوان کتابخانه عمومی سیار قاصدک رشت در استان گیلان آغاز به کار کرد.
در این مراسم که از طریق صفحه مجازی کتابخانه عمومی سیار قاصدک رشت و با اجرای صمد رهبریار، دبیر این محفل مجازی و مسئول کتابخانه عمومی قاصدک برگزار شد، بابک نیک طلب ضمن خوانش اشعاری از آثار خود در خصوص راه های گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی خصوصا در حوزه کودکان و نوجوانان و لزوم برنامه ریزی منسجم در برای این قشر مطالبی بیان کرد.
گفتنی است، برنامه ریزی برای فعالیت های فرهنگی مستمر در بستر فضای مجازی برای کودکان، اجرای ویژه برنامه ها، جشنواره ها و فعالیت های خلاقانه برای کودکان، برگزاری نشست هایی با موضوع تربیتی برای مادران و کودکان از جمله مهم ترین اهداف تشکیل محفل مجازی کودک و نوجوان کتابخانه عمومی سیار قاصدک رشت  است.