دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان عنوان شد؛

تأکید مدیر مجتمع آموزشی فرهنگِ شهرستان دلگان بر همکاری با جشنواره کتابخوانی رضوی

دلگان ـ جشنواره کتابخوانی رضوی

مدیر مجتمع آموزشی فرهنگِ شهرستان دلگان در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان بر همکاری با این اداره کل برای حضور دانش‌آموزان در جشنواره کتابخوانی رضوی تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان، اسفندیار زیدآبادی‌ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان ضمن بازدید از کتابخانه‌های عمومی جنوب این استان، با مدیر مجتمع آموزشی فرهنگِ شهرستان دلگان دیدار و گفتگو کرد.

زیدآبادی در این دیدار با اشاره به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به منظور ارتقای سطح مطالعه در جامعه و همچنین ترویج فرهنگ نبوی همزمان با دهه کرامت مسابقه بزرگ کتابخوانی را برگزار و به منتخبین نیز جوایز ارزنده‌ای اهداء می‌کند.

وی با اشاره به لزوم ترویج کتابخوانی درمیان دانش‌آموزان و نوجوانان، از آمادگی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برای همکاری با این مجتمع آموزشی خبر داد.

محمدزاده مدیر مرکز آموزشی فرهنگ نیز در این دیدار گفت: یکی از اهداف مهم این مجتمع ترویج فرهنگ مطالعه است. به همین خاطر در نظر داریم تا با همکاری آموزش و پرورش کتابخانه‌ای مشارکتی ایجاد کنیم.

وی همچنین در پایان برای حضور دانش‌آموزانِ مجتمع آموزشی فرهنگ در مسابقه کتابخوانی رضوی قول همکاری داد.