شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی چرداول خبر داد:

دو هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان چرداول اهدا شد

اهدا كتاب

نورالله عبادالهی از اهدای ۲ هزار جلد کتاب به ارزش ۲۰ میلیون ریال از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) به کتابخانه‌های عمومی شهرستان چرداول خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی ایلام، نورالله عبادالهی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چرداول ضمن اعلام این خبر گفت: این اقدام با هدف جذب کتب و منابع اطلاعاتی موجود در کتابخانه‌های ادارات و سازمان‌ها و در جهت تقویت و غنی‌سازی کتابخانه‌های عمومی و تأمین منابع برای کتابخانه‌های روستایی انجام شده است.

وی در ادامه افزود: جذب کتاب‌های اهدایی از سوی مردم و ادارات یکی از برنامه‌های اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان چرداول است و در همین راستا طی مذاکراتی که با مسولان کمیته امداد امام(ره) شهرستان چرداول انجام شد، تعداد ۲ هزار جلد کتاب به ارزش تقریبی ۲۰ میلیون ریال به کتابخانه‌های این شهرستان اهداء شد.

عبادالهی اضافه کرد: در سال گذشته نیز بیش از شش هزار جلد کتاب از سوی مردم، ادارات و نهادهای فرهنگی به کتابخانه‌های شهرستان چرداول اهداء شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در آموزه‌های دین اسلام، بر امقوله وقف تاکید زیادی شده است و از  نشر علم به زکات آن تعبیر شده است؛ لذا از آحاد مردم فهیم و مسئولین فرهنگ دوست انتظار داریم تا در جهت توسعه فرهنگ کتابخوانی و تحقق شعار «شهروند دانا، جامعه ی توانا»، ضمن پاس داشتن این سنت حسنه، در راستای توسعه کتابخانه‌های عمومی شهرستان چرداول و اهدای کتاب، همکاری بیشتری داشته باشند.