یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴

با همکاری دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد؛

دومین «نشست کتاب‌خوان تخصصی اقتصاد مقاومتی»

دومین «نشست کتاب‌خوان تخصصی اقتصاد مقاومتی»

دومین نشست کتاب‌خوان تخصصی اقتصاد مقاومتی با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ ابعاد تحقق عدالت و پیشرفت» با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دومین نشستِ تخصصی کتاب‌خوان با موضوع «اقتصاد مقاومتی؛ ابعاد تحقق عدالت و پیشرفت» با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و دانشگاه امام صادق(ع) ساعت ۱۱ روز یک‌‌شنبه بیست و ششم اردیبهشت با حضور سکینه‌‌خاتون مهدیان مشاور معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد، محمدهادی ناصری‌طاهری مدیرکل روابط عمومیو امور بین‌الملل نهاد، اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) و جمعی از اصحاب رسانه در سالن شهید صدرِ دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست ابتدا دکتر حسن سبحانی (دکترای علوم اقتصادی)، کتاب «اقتصاد عدالت محور» که در سال ۱۳۸۸ توسط انتشارات سروش منتشر شده، را به حاضرین معرفی کرد.

سپس کتاب «فهم تنوع نهادی» نوشته دکتر مصطفی سمیعی‌نسب، توسط این عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) با مخاطبین به ‌اشتراک گذاشته شد.

و در نهایت نیز کتاب «مقدمه‌ای بر روش‌شناسی الگوهای اسلامی ایرانی پیشرفت» تألیف دکتر سیدجعفر حسینی به علاقه‌مندان این حوزه معرفی شد.

گفتنی است؛ نشست‌ تخصصی کتاب‌خوان «اقتصاد مقاومتی؛ ابعاد تحقق عدالت و پیشرفت» دومین نشست از پنج نشست‌ِ تخصصی کتاب‌خوان برای به‌اشتراک‌گذاری جدیدترین کتاب‌های منتشر شده در حوزه اقتصاد مقاومتی است که از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.  

نخستین نشست‌ تخصصی کتاب‌خوان اقتصاد مقاومتی با عنوان «اقتصاد مقاومتی؛ مبانی، اهداف و راهکارها» روز سه‌شنبه چهاردهم اردیبهشت برگزار شده بود.

گزارش تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد.