شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۹

به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی؛

دومین برنامه محفل انس با قرآن کریم «ربیع القرآن» برگزار شد

دومین برنامه محفل انس با قرآن کریم نهاد کتابخانه های عمومی کشور

همزمان با ماه مبارک رمضان دومین ویژه‌برنامه انس با قرآن کریم «ربیع القرآن» به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و با حضور قاری بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، همزمان با ماه مبارک رمضان دومین ویژه‌برنامه انس با قرآن کریم «ربیع القرآن» به میزبانی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و با حضور حسین پورکویر، قاری بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد.

این ویژه‌برنامه روز پنج شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ مصادف با ۲ رمضان الکریم ۱۴۴۲ هجری قمری، با قرائت قرآن توسط حسین پورکویر، قاری برجسته و بین‌المللی مشهدی و همراه با تفسیر آیات و برگزاری مسابقه چهار گزینه‌ای از تفسیر انجام شد. زینت بخش این برنامه تلاوت صلوات خاصه توسط این قاری خراسانی در پایان برنامه بود.


شایان ذکر است، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و شروع به کار محافل قرآن و عترت استان‌ها، ویژه‌برنامه محفل انس با قرآن کریم «ربیع القرآن» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، تعمیق باورهای دینی در خانه و خانواده، توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با مشارکت ادارات‌کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها با حضور قاریان ممتاز کشور به صورت مجازی در پلتفرم اسکای روم برگزار می‌شود. محفل قرآنی «ربیع القرآن» شامل تلاوت قرآن کریم به همراه تفسیر کوتاه و مسابقه چهارگزینه‌ای از تفسیر ارائه شده ویژه خانواده‌های شرکت‌کننده در این برنامه قرآنی است و علاقه‌مندان تا ۲۴ ساعت پس از پایان برنامه می‌توانند با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۴۵۰۱۸ در این مسابقه شرکت کنند.