شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶

در راستای اجرای برنامه‌های سال خواندن صورت پذیرفت؛

برگزاری جلسات معرفی و جمع‌خوانی کتاب در کتابخانه ولایت اسلام‌آباد غرب

کتابخانه ولایت

نشست‌های نقد و بررسی و جمع خوانی کتاب با حضور اعضا و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه عمومی ولایت شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، فوزیه رحمانی، مسئول کتابخانه عمومی ولایت از برگزاری نشست‌های نقد و بررسی و جمع‌خوانی کتاب با حضور اعضا و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه عمومی ولایت اسلام آباد غرب خبر داد.

رحمانی با اشاره به حضور دانش‌آموزان، اعضا و علاقه‌مندان به کتابخوانی در این نشست‌ها گفت: در راستای اجرای برنامه‌های سال خواندن نهاد، روزهای سه شنبه هر هفته جلسات جمع‌خوانی کتاب در محل کتابخانه عمومی ولایت برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نشست جمع‌خوانی کتاب «دوست مهربان کبوترها» در ایام جشنواره کتابخوانی رضوی گفت و افزود: کتاب «دوست مهربان کبوترها» از سری کتاب‌های معرفی شده در ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی و حاوی داستان‌هایی از زندگی امام رضا (ع) است و مطالعه آن فرصتی برای آشنایی بیشتر کودکان با شخصیت امام رضا (ع) و الگوبرداری از زندگی آن حضرت را فراهم می‌کند.

مسئول کتابخانه عمومی ولایت همچنین از برگزاری جلسه نقد و بررسی کتاب «هفت روایت خصوصی از زندگی امام موسی صدر» با حضور جمعی از طلاب حوزه علمیه و معلمان خبر داد.

گفتنی است کتاب «هفت روایت خصوصی از زندگی امام موسی صدر» شامل هفت روایت از نزدیکان امام موسی صدر در مورد زندگی ایشان است که توسط حبیبه جعفریان گردآوری و تنظیم شده است. این کتاب از مجموعه کتاب‌های طرح کتاب‌خوان تیر ماه است که توسط معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور معرفی شده است. همچنین کتاب «دوست مهربان کبوترها» از کتاب‌های معرفی شده در ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی است.