چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸

همزمان با دهه کرامت؛

نشست کتاب‌خوان ویژه فرهنگ رضوی در جوار حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود

نشست تخصصی کتاب‌خوان «فرهنگ رضوی»

همزمان با دهه کرامت و ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) نشست تخصصی کتاب‌خوان «فرهنگ رضوی» در جوار حرم مطهر حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نشست تخصصی کتاب‌خوان «فرهنگ رضوی» همزمان با دهه کرامت و ایام گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) روز شنبه شانزدهم مرداد توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی و همکاری بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس‌رضوی و اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان، با حضور جمعی از نویسندگان و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی در سالن همایش‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس‌رضوی برگزار می‌شود.

حسین اکبری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل با اشاره به برگزاری این نشست اظهار داشت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با برگزاری این برنامه و تبیین و معرفی کتاب‌هایی در موضوع فرهنگ رضوی از نویسندگان مطرح استان و کشور که توسط خود نویسندگان نیز ارائه می‌شوند گامی در جهت ادای دین به ساحت حضرت امام رضا(ع) بر می‌دارد.

وی همچنین یادآور شد: در این نشست که همزمان با سومین روز از دهه کرامت برگزار می‌شود؛ ۵ کتاب با موضوع زندگی، سیره و سبک زندگی رضوی ارائه خواهد شد.