سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

با حضور فرماندار انجام شد؛

تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان ایوان

تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شهرستان ایوان

برگزیدگان یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان ایوان در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین ادارات شهرستان تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، برگزیدگان یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان ایوان در مراسمی با حضور حجت الاسلام حیدری، امام جمعه؛ حجت الله اکبری، فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات تقدیر شدند.

مهدی نجفی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان در این مراسم گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی به صورت سالانه و با هدف اشاعه فرهنگ رضوی و سیره معصومین(ع) به ویژه امام رضا علیه السلام در سطح کشور برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره بزرگ فرهنگی با همکاری و مشارکت آستان قدس رضوی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود که تاکنون یازده دوره از آن برگزار شده و نهاد کتابخانه های عمومی متولی برگزاری شش دوره اخیر آن بوده و هرساله با استقبال بیشتری روبه رو شده است.

نجفی همچنین گفت: با همت و تلاش مستمر کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان ایوان و مشارکت ادارات و مردم به ویژه اداره آموزش و پرورش، ۵۶۴ نفر در یازدهمین دوره این جشنواره شرکت کردند که از بین آن ها از ۱۲ نفر در بخش انفرادی و یک خانواده در بخش خانوادگی به عنوان برگزیدگان سطح شهرستان، تقدیر شد.

تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرستان ایوان