یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی؛

پویش «نذر خون» در کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می‌شود

نذرخون

اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران پویش «نذر خون» را در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی کتابخانه‌های عمومی به میزبانی کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، همزمان با سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و با هدف عمل به مسئولیت اجتماعی کتابخانه‌های عمومی؛ اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران پویش «نذر خون» را با همکاری سازمان انتقال خون استان به میزبانی کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار می کند.

در این پویش، کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی استان تهران که با حضور آگاهانه در رویدادهای اجتماعی و همیاری متعهدانه در بزنگاه های حادثه خیز همواره نقش تاثیرگذار خود را نشان داده‌اند، روز دوشنبه ۲۳ آبان ماه با حضور در پایگاه سیار انتقال خون استان که در کتابخانه مرکزی پارک شهر مستقر خواهد شد؛ زندگی دوباره را به هم‌وطنان خود اهداء خواهند کرد.

این پویش فردا دوشنبه ۲۳ آبان ماه  از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ ظهر برگزار می شود و کتابداران و اعضای کتابخانه ها و مردم شریف پایتخت جهت مشارکت در این پویش معنوی می توانند به کتابخانه مرکزی پارک شهر به نشانی خیابان بهشت، ورودی درب چهار پارک شهر، کتابخانه مراجعه نمایند.