شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری:

کتابداری آمیزه‌ای از هنر، دانش و تخصص است

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی این استان که مناسبت هفته انجام شد، به اهمیت حرفه کتابداری در جامعه اشاره و آن را آمیزه‌ای از هنر و دانش و تخصص عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، احسان قائدی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت هفته کتاب، به همراه جمعی از کارکنان این مجموعه با احمد فرهادی، مدیرکل کتابخانه های عمومی این استان دیدار و گفتگو کرد.

کتابداری آمیزه‌ای از هنر، دانش و تخصص است

قائدی با گرامیداشت هفته کتاب به اهمیت کار کتابداران و لزوم وجود کتابدارانی متخصص در کتابخانه‌ها اشاره کرد و گفت: کتابداری آمیزه‌ای از هنرِ برقراری ارتباط و احاطه کلی به علوم مختلف و دانش است و کتابدار با بهره گیری از این توانایی‌ها می‌تواند راهنمای خوبی برای علاقه‌مندان به کتاب باشد و دوستان جدیدی برای یار مهربان پیدا کند. 

رئیس حوزه هنری استان افزود: سالها است که با افتخار عضو کتابخانه‌های عمومی هستم و دوستی با کتاب را در کنار کتابداران مجرب و متخصص کتابخانه‌های عمومی تجربه کرده‌ام.
 

کتابداری آمیزه‌ای از هنر، دانش و تخصص است

در این دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان نیز ضمن تشکر از دیدگاه ارزشی رئیس حوزه هنری استان به کتابداران و کتابخانه های عمومی، به معرفی بخشی از تلاش‌های کتابداران در مسیر تبدیل کتابخانه ها به باشگاه‌هایی فرهنگی پرداخت و برای اجرای برنامه‌های مشترک بیشتری با حوزه هنری انقلاب اسلامی اعلام آمادگی کرد.

کتابداری آمیزه‌ای از هنر، دانش و تخصص است