چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶

در مراسم تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران عنوان شد:

کتابخانه‌های عمومی مازندران همچون گذشته در مسیر خدمت به مردم

معارفه سرپرست مازندران

مدیرکل امور استان های نهاد در مراسم تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران ابراز امیدواری کرد که کتابخانه های عمومی این استان همچنان در مسیر خدمت به مردم حرکت کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران، مراسم تکریم آرزو ولی‌پور مدیرکل و معارفه هادی امیری به عنوان سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی مازندران روز سه‌شنبه هشتم آذرماه با حضور محمدعلی میرزایی، مدیرکل امور استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از کارکنان ستادی این اداره‌کل برگزار شد.

محمدعلی میرزایی، مدیرکل امور استان‌های نهاد در این مراسم ضمن تقدیر از دوران شش ساله حضور ولی‌پور در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران، بیان داشت: در این مدت شاهد نهایت همکاری و همدلی در مدیریت استان بودیم و انتظار داریم این روند همکاری در دوره جدید نیز همچنان با قدرت و تعالی ادامه داشته باشد.

وی در ادامه افزود: زحمات خانم ولی‌پور در کتابخانه های عمومی مازندران قطعاً جزو باقیات الصالحات خواهد بود و هر جا که هستند برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

میرزایی ادامه داد: با توجه به ابقای خانم ولی‌پور تا خردادماه سال آینده و عدم تمدید مأموریت وی از سوی دانشگاه فرهنگیان، با استعفای ایشان موافقت شد.

مدیرکل امور استان‌های نهاد با اشاره به اینکه مراسم تودیع خانم ولی‌پور و معارفه مدیرکل جدید به نحو شایسته‌ای پس از طی مراحل و انتخاب مدیرکل با حضور مقامات استانی برگزار می‌شود، تصریح کرد: انتظار داریم همکاران اداره‌کل ادامه‌دهنده این مسیر در خدمت به مردم باشند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: هدف عمده نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور معرفی و شناساندن کتابخانه‌ها، آشنا کردن جامعه مخاطب با فعالیت‌ها و خدمات کتابخانه‌های عمومی و مراکز اطلاع‌رسانی و ایجاد ارتباط میان آن‌ها است.

آرزو ولی‌پور مدیرکل پیشین کتابخانه‌های عمومی استان مازندران نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت مسئولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تعامل و ارتباط با اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان و حمایت از برگزاری فعالیت‌های فرهنگی در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی گفت: حمایت و همراهی مسئولان در برنامه‌های فرهنگی موجب دلگرمی فعالان عرصه فرهنگ برای ادامه کار مدیریت جدید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان مازندران ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های متعدد دارد تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و تیم خوبی که شکل گرفته، دوران طلایی نهاد در حال رقم خوردن است.

ولی‌پور با اعلام اینکه روزها و سالهای خوبی در کنار کتابداران استان سپری کردم، خاطرنشان کرد: همه در کنار هم یک خانواده بودیم و برای سرپرست جدید اداره‌کل آرزوی موفقیت دارم.

هادی امیری، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران نیز در این مراسم با تشکر از اعتماد دبیرکل نهاد ابراز امیدواری کرد بتوانیم مسیری که آغاز شده را با موفقیت و تلاش همه همکاران طی کنیم.

کتابخانه‌های عمومی مازندران باید همچون گذشته در مسیر خدمت به مردم باشند

کتابخانه‌های عمومی مازندران باید همچون گذشته در مسیر خدمت به مردم باشند

کتابخانه‌های عمومی مازندران باید همچون گذشته در مسیر خدمت به مردم باشند