یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹

طی پیامی انجام شد؛

دعوت مجمع نمایندگان استان گلستان از مردم برای مشارکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

مجمع نمایندگان گلستان

نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی مردم فرهنگ دوست استان را به شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان، نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی مردم فرهنگ‌دوست استان را به شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کردند. متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم فرهنگ‌دوست گلستان همیشه در حوزه‌های مختلف فرهنگی علاقه و توانایی‌های خود را نشان داده‌اند به نحوی که در جشنواره و همایشهای مختلف کشوری شاهد حضور شهروندان گلستان و درخشش آنها در حوزه‌های مختلف ادبیات و هنر و فرهنگ بوده‌ایم.

گلستان مهد بزرگان فرهنگی چون میرداماد و میرفندرسکی و حکیم جرجانی ها بوده و این افتخار فرهنگی تاکنون حفظ شده و شاهد بوده‌ایم که هنرمندانی چون محمدرضا لطفی و شاعرانی چون محمد زمان گلدسته در میان ما بوده‌اند و مورد توجه مردم قرار گرفتند.

دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی دیگر فراهم آورده تا علاقه‌مندان حوزه فرهنگ و اصحاب رسانه و قلم و بار دیگر علایق و توانمندی‌های خود را نشان دهند و چون سالهای گذشته برای گلستان افتخارآفرینی کنند. جشنواره کتابخوانی رضوی با در نظر گرفتن علایق و سلایق سنین مختلف، امکان حضور برای همه اقشار را مهیا کرده است.

امیدواریم با شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی بر معارف دینی خود بیفزاییم و برگ زرینی در کارنامه فرهنگی مردم گلستان ثبت کنیم.

مجمع نمایندگان استان گلستان