یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

فرماندار شهرستان بروجن:

جشنواره کتابخوانی رضوی، بهانه‌ای برای آشنایی بهتر با سبک زندگی و سیره امام رضا(ع) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است

فرماندار شهرستان بروجن؛

فرماندار شهرستان بروجن با ارسال پیامی از عموم مردم به ویژه جوانان برای شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، به مناسبت برگزاری دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و با توجه به لزوم ترویج فرهنگ کتابخوانی و در راستای اشاعه فرهنگ منور رضوی، فتاح کرمی، فرماندار شهرستان بروجن در پیامی از عموم مردم بویژه جوانان برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد. متن پیام رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجن به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

 مطالعه کتاب و کتابخوانی از دغدغه های اصلی فرهنگی ایران اسلامی و ضرورت جامعه امروزی است و ترویج، تقویت و اشاعه فرهنگ کتابخوانی نیازمند عزم ملی و مستلزم الگوپذیری از بزرگان دین است و این امر مهم همراهی و مشارکت تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی را می‌طلبد.

اهتمام ویژه به معرفی آثار ارزشمند و پرمحتوا در ترویج فرهنگ مطالعه بسیار ضروری است و یکی از بهترین منابع در این زمینه، آثار مرتبط با اهل بیت (ع) به عنوان هادیان مسیر تعالی بشریت است که اثربخشی بسیار بالایی نیز در ارتقای سطح فکری و معنوی جامعه خواهد داشت. در همین راستا دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت مغتنمی است تا تمام اعضای خانواده ها به سمت و سوی مطالعه و کتاب گرایش بیشتری داشته باشند و بهانه‌ای برای آشنایی بهتر با سبک زندگی و سیره امام رضا علیه السلام و اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.

اینجانب ضمن ارج نهادن به این رویداد فرهنگی، از عموم مردم به ویژه مردم فرهیخته شهرستان بروجن خاصه جوانان عزیز دعوت می‌کنم با شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی ضمن کمک به اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، گوشه‌ای از معارف اهل بیت(ع) را مرور و از دریای بیکران علوم الهی که از طریق سیره و منش امامان معصوم(ع) منعکس شده است، استفاده کنند. 

 

فتاح کرمی
فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی
شهرستان بروجن