یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا:

کتاب گنجینه ای است که همواره انسان را در جهت پیشرفت و علم آموزی هدایت می کند

سعید تاجیک ؛مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا

سعید تاجیک، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا طی پیامی از دانش آموزان و فرهنگیان جهت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، سعید تاجیک، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا طی پیامی از دانش آموزان و فرهنگیان جهت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کتاب گنجینه ای است که همواره انسان را در جهت پیشرفت و علم آموزی هدایت می کند. پیشرفت به وسیله علم است که انسان را به سمت زندگی آرمانی خویش سوق داده و خیر و برکات بسیاری را به ارمغان می آورد. افزایش علم و دانایی با مطالعه محقق می‌شود که مبنای آن نیز دوستی همچون کتاب است و در حقیقت پایِ سازِ پیشرفت و تمدن به شمار می‌آید.

 
در شهرستان پیشوا نیز فعالیت‌های بسیاری مرتبط با کتابخوانی و مطالعه در حال انجام است که آموزش و پرورش ضمن تعامل گسترده با نهاد کتابخانه های عمومی، در جهت افزایش مطالعه و کتابخوانی اقدامات بسیاری را انجام می دهد.
 
در شهرستان پیشوا مانند دیگر نقاط کشور، چند سالی است که جشنواره کتابخوانی رضوی امکان بسیار خوبی را برای نسل جوان و علاقه مندان به کتاب خوانی مهیا کرده است تا با اخلاق و معارف اسلامی آشنا شده‌ و با شرکت در این جشنواره توانایی علمی و مطالعاتی خود را نیز بسنجند.
 
بدینوسیله و با تاکید بر ترویج کتابخوانی و بهره‌مندی از علوم، اخلاق و عرفان اسلامی، از دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان پیشوا و همچنین خانواده های عزیز دعوت می کنم با شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی، گامی هرچند کوچک در جهت اعتلای مطالعه و کتابخوانی برداریم.
سعید تاجیک
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا