یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری:

مردم با مشارکت گسترده، بر رونق و عظمت جشنواره کتابخوانی رضوی بیفزایند

آیت الله احمد بهشتی

آیت الله احمد بهشتی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در پیامی تصویری از عموم مردم برای شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، آیت الله احمد بهشتی، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در پیامی تصویری از تمامی مردم درخواست کرد با استقبال چشمگیر خود از جشنواره کتابخوانی رضوی، بر رونق و عظمت این روداد فرهنگی بیفزایند. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کتاب است آیینه روزگار، که بینی در آن گنج‌ها بی‌شمار

دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی را به حضور تمام علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی و به حضور همه‌ی دست‌اندرکاران این جشن و آن‌هایی که زحمت می‌کشند و خدمت می‌کنند، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

امیدوارم انشاالله روز به روز کتابخوانی در مملکت ما گسترده‌تر بشود و اصلاً کتاب، کتاب بستر و بالین ما باشد یعنی هرگز از کتاب جدا نشویم و کتاب هم از ما جدا نشود.

حتّی روز قیامت هم کتاب به گردن ما می‌اندازند منتهی کتاب عمل ما، کتاب گفتار و کردار و رفتار ما، بنابراین کتاب از بشر جدایی‌پذیر نیست نه در دنیا نه در آخرت.

هر پیغمبری که از جانب خدا آمد دارای کتاب بود، دارای صحیفه بود و پیغمبر عالی‌قدر اسلام کتابی آورد که بر همه‌ی کتاب‌های گذشته و کتاب‌های آینده سیطره دارد.

 ما باید قدر کتاب و کتابخانه را بدانیم. امیدواریم که انشاالله نهاد کتابخانه‌ها در هر محلی از محلات هر شهری بتواند کتابخانه تأسیس کند.

انشاالله مردم ما، کتابخوان‌های ما، کتاب‌دوست‌های ما، هر چه بهتر و هر چه بیشتر از این جشنواره باشکوه استقبال کنند و بر رونق و بر عظمت آن با حضور چشمگیر خود بر کتابخوانی و توجه به کتاب بیفزایند تا مایه‌ی دلگرمی همه‌ی خادمان کتاب و خادمان خودشان باشند.