سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲

امام جمعه شهرستان قدس بیان کرد؛

کتاب نردبان آگاهی و راه دستیابی به قله های معرفت و بصیرت

امام جمعه شهر قدس

حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار در پیامی به مناسبت برگزاری دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ضمن دعوت از همگان جهت مشارکت، بر لزوم ترویج این جشنواره در جامعه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار، امام جمعه شهرستان قدس طی پیامی مردم را به شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظلّه العالی) بارها تاکید کرده اند، انس با کتاب از احتیاجات ضروری جامعه خصوصا جوانان و نوجوانان است و استفاده از همه اوقات برای کتابخوانی یک ضرورت است؛ زیرا کتاب نردبان آگاهی و راه دستیابی به قله های معرفت و بصیرت است.

اهتمام نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی و استقبال اعضای کتابخانه‌ها و عموم مردم از نکات قابل توجه این جشنواره است.

ضمن قدردانی از همه عزیزان دست اندرکار برگزاری دوازدهمین جشنواره رضوی از مردم مومن، بصیر و فرهنگ دوست شهرستان قدس به ویژه جوانان و نوجوانان عزیز دعوت می‌کنم بصورت فردی یا خانوادگی در این حرکت فرهنگی ارزشمند شرکت کرده و با مطالعه آثار ارزشمند در خصوص زندگی سراسر نور امام رضا و امام حسن عسگری علیهما السلام  دل و جان خویش را نورانی کنند.

رضا جوکار
امام جمعه شهرستان قدس