شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک و خانگی؛

اولین رویداد کسب و کار در کتابخانه عمومی شهید مطهری گراب برگزار شد

image-20230722145234-2.jpeg

اولین رویداد کسب و کار در کتابخانه های عمومی شهرستان بویراحمد در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک و خانگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، اولین رویداد کسب و کار در کتابخانه های عمومی شهرستان بویراحمد در راستای حمایت از کسب و کارهای کوچک و خانگی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) در کتابخانه شهید مطهری گراب برگزار شد.
 

محمد مهدی بهادران، سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بویراحمد گفت: در چند دهه گذشته تحول فناوری باعث تغییرات درخور توجهی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی شده و در این شرایط کتابداران باید میان ارائه خدمات سنتی و جدید تعادل برقرار کنند.

 اولین رویداد کسب و کار در کتابخانه عمومی شهید مطهری گراب برگزار شد


وی با اشاره به اینکه ایجاد، توسعه و حفظ کسب و کارهای محلی نیازمند اتصال متقاضیان به متخصصان و منابع مورد نیاز است، گفت: کتابخانه‌های عمومی با توجه به کارویژه‌های تعریف‌شده‌ آگاهی، آموزش و آفرینش، می‌توانند مانند پلی عمل کرده و نقش اثرگذاری در این زمینه داشته باشند و حمایت از کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی یکی از مهم‌ترین خدماتی است که در کتابخانه‌های عمومی شهرستان بویراحمد ارائه می‌شود.

 اولین رویداد کسب و کار در کتابخانه عمومی شهید مطهری گراب برگزار شد


سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بویراحمد در پایان با بیان اینکه با برگزاری این دوره ها تلاش می شود از کسب و کارهای کوچک و خانگی در کتابخانه های عمومی حمایت شود، گفت: در این کارگاه بانوان ساکن شهر محروم گراب با یادگیری خیاطی به صورت کاملا رایگان می توانند پس از پایان دوره با تسهیلاتی که از طرف کمیته امداد امام خمینی(ره) تامین می شود، کسب و کاری کوچک راه اندازی کنند.

 اولین رویداد کسب و کار در کتابخانه عمومی شهید مطهری گراب برگزار شد


گفتنی است، کارگاه آموزشی «خیاطی» با مربیگری  فاطمه توکلی از مربیان آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای  در کتابخانه عمومی شهید مطهری گراب برگزار و در پایان به تمامی افراد شرکت کننده گواهی معتبر از طرف اداره فنی و حرفه ای شهرستان بویراحمد اهدا شد.