جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸

طی پیامی صورت گرفت:

پیام تبریک فرماندار شهرستان نرماشیر به مناسبت فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی

فرماندار نرماشیر

حمید طبسی نژاد، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان نرماشیر با انتشار پیامی فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان، حمید طبسی نژاد، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان نرماشیر با انتشار پیامی فرارسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی را تبریک گفت.

متن پیام فرماندار شهرستان نرماشیر به شرح زیر است:

    "بسم الله الرحمن الرحیم

پیشرفت و نوآوری و درنوردیدن مرزهای دانش و آگاهی در سایه زحمات و خدمات و مشارکت کتابداران و متخصصین کتابداری در پیشرفت فرهنگی و توسعه هر کشور تاثیر فراوانی دارد.

 مایه مباهات است که در سال جاری  قدمهای موثری برای توسعه کتابخانه ها برداشته شده است

 در هفته ای که مزین به نام کتاب  است باید گفت، بی شک کتاب گنجینه بی بدیلی است که معرفت  را به ارمغان می‌آورد و دلها را به فروغ دانایی فروزان می سازد.

اینجانب به نوبه خود  ضمن تبریک به مناسبت هفته کتاب و  ۲۴ آبان ماه روز کتاب، کتابخانه و کتابدار ؛ از تلاش و کوشش خالصانه  کتابداران عزیز شهرستان نرماشیر در مسیر  ترویج  علم و  دانش و آماده سازی منابع علمی و امکانات کتابخانه ای  تقدیر وتجلیل نموده و همچنین این مناسبت را به اهل قلم، نویسندگان، مترجمان، پدیدآورندگان و دست اندرکاران و تلاشگران عرصه اندیشه، چاپ و نشر کتاب تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

حمید طبسی نژاد

فرماندار شهرستان نرماشیر