چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

دیدار دبیرکل نهاد با مادر شهید نورمحمد بابایی؛

مادر چشم به راهی که با روحیه مثال‌زدنی پای کار نظام ایستاده است

دیدار دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با خانواده شهید نورمحمد بابایی

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور صبح امروز در ابتدای سفر به استان ایلام با خانواده شهید جاویدالاثر نورمحمد بابایی دیدار و گفتگویی صمیمی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور صبح امروز ۲ اسفند ماه در ابتدای سفر به استان ایلام با خانواده شهید جاویدالاثر نورمحمد بابایی دیدار و گفتگویی صمیمی داشت.

مادر شهید بابایی در این دیدار، ضمن خوشامدگویی صمیمانه، با بیان خاطراتی از فرزندش، با صدایی پرمهر و رسا با وجود کهولت سن شروع به خواندن شعری حماسی کرد و برای سلامتی جوانان غیور ایران اسلامی و سربلندی و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی به درگاه خداوند متعال دعای خیر کرد.

در ادامه مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اهدای عکس شهید حاج قاسم سلیمانی و دو جلد کتاب از مادر بزرگوار شهید نورمحمد بابایی قدردانی کرد.

نکته جذاب این دیدار، زمانی بود که مادر شهید بابایی کارت بسیجی فعالش را از کیف کوچکش بیرون آورد و ضمن نشان دادن به مهمانان، خود را با وجود کهولت سن سرباز نظام معرفی کرد و گفت: «من و فرزندانم پیرو خط ولایت و فرمانبردار مقام معظم رهبری هستیم و تا آخرین قطره خون در رکاب نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهیم بود و برای سلامتی رهبر معظم انقلاب و پیروزی سربازان نظام و سرنگونی دشمنان نظام و انقلاب به درگاه خداوند متعال دعا می خوانیم.»