شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

در گفت‌وگو با مدیرکل صداوسیمای یزد با موضوع جشنواره کتابخوانی رضوی مطرح شد؛

تبلیغات گسترده جشنواره کتابخوانی در صداوسیمای مرکز یزد

کراپ‌شده - گفتگو با پهلوانيان مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد در خصوص همکاری این مرکز برای معرفی جشنواره کتابخوانی رضوی به مردم استان گفت: بخش زیادی از جدول پخش صداوسیمای استان به تبلیغات گسترده جشنواره رضوی اختصاص ‌یافته‌است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، احمد پهلوانیان در این خصوص گفت:‌ واحدهای صداوسیمای مرکز یزد به منظور اطلاع‌رسانی گسترده هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی؛ تبلیغات این جشنواره را به شکلی گسترده پخش کرده‌ و اطلاعات تکمیلی و مصاحبه‌های مرتبط با جشنواره نیز در چندین بخش خبری به روی آنتن رفته است.

وی با اشاره به اینکه «جشنواره کتابخوانی یکی از اتفاقات خوب و مثبت فرهنگی در کشور بوده و نیازمند تبلیغات گسترده است»، گفت: تبلیغات دوره هفتم این جشنواره از روزهای آغاز به کار جشنواره کتابخوانی رضوی و پس از جلسه‌ای با حضور مدیران کل، معاونان و کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی و صداوسیمای مرکز یزد آغاز شد و تا آخرین روز مهلت شرکت در جشنواره ادامه یافت.

پهلوانیان با تأکید بر حجم تبلیغات برای ترغیب مردم به شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی بیان کرد: تیزر تبلیغاتی جشنواره از نهم خرداد تا پایان این ماه روزانه در ۶ نوبت و از ۳۱ خرداد و پس از تمدید مدت‌زمان شرکت در جشنواره رضوی، روزانه ۴ نوبت از سیمای مرکز یزد پخش‌شده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد بابیان اینکه «تبلیغات جشنواره رضوی به مدت ۸ روز نیز از رادیو یزد پخش شد»، گفت: تیزر صوتی جشنواره کتابخوانی رضوی در مدت پخش روزانه ۲ بار و جمعاً به مدت ۹۶۰ ثانیه از رادیوی یزد پخش شد و مخاطبان این رادیو نیز در جریان مهلت و نحوه شرکت در جشنواره رضوی قرار گرفتند.

پهلوانیان همچنین از تبلیغات جشنواره هفتم کتابخوانی رضوی در رادیونمای یزد خبر داد و تصریح کرد: تا روز پایانی تبلیغات جشنواره، رادیونمای یزد به‌صورت مستمر تبلیغات گرافیکی این جشنواره را در صفحه خود به نمایش گذاشته است.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش‌های خبری سیمای یزد گفت: مصاحبه‌های خبری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در خصوص جشنواره کتابخوانی رضوی جمعاً در هفت بخش خبری پخش شد و اطلاعیه‌های مربوط به شرایط شرکت و تمدید زمان جشنواره نیز در سه بخش منعکس‌شده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد تأکید کرد: امیدوارم کرد همکاری کتابخانه‌های عمومی و صداوسیمای استان باعث تعمیق فرهنگ کتابخوانی در جامعه شود.